Carters Beach -Motueka - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Anke en Paul - WaarBenJij.nu Carters Beach -Motueka - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Anke en Paul - WaarBenJij.nu

Carters Beach -Motueka

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Paul

30 November 2012 | Nieuw Zeeland, Motueka

We vertrokken vanochtend rond kwart over tien van de camping in Carters Beach. De zon scheen gelukkig weer. We reden zonder problemen naar Motueka aan de Tasman Bay, waar we rond kwart over twee al aankwamen. We blijven twee nachten op de camping waar we nu zitten, zodat we morgen een hele dag hebben om te wandelen in het Abel Tasman National Park.
Het zonnetje scheen nog altijd lekker toen we aankwamen op de camping en ik had dus wel weer zin om een rondje te gaan hardlopen. Ik stippelde een mooie route uit langs het strand. Een prachtig rondje waarbij ik langs de zee over een smal onverhard paadje liep. Ik zag zelfs nog een scheepswrak liggen op het strand. Had ik in Altforst maar zo'n prachtige route om te lopen!
We bakten pannenkoeken (geïnspireerd door de Pancake Rocks van gisteren) en maakten plannen voor de komende dagen. De rest van de avond brachten we weer rustig door met een boek en een film.