Aankomst in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anke en Paul - WaarBenJij.nu Aankomst in Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Anke en Paul - WaarBenJij.nu

Aankomst in Christchurch

22 November 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Onze vlucht van Denpasar naar Sydney duurde bijna zes uur, maar voor ons voelde het als een paar minuten. We sliepen beiden vrijwel de gehele vlucht. Dat schiet lekker op! Na een overstap op Sydney (2,5 uur) vlogen we verder naar Christchurch waar we, na een vlucht van drie uur, om ongeveer half drie 's middags aankwamen.
We hadden snel onze bagage en de taxi van het camperverhuurbedrijf stond binnen een paar minuten voor onze neus. De camper bleek weer een flink exemplaar! Hij is ongeveer net zo groot als die waar we in Canada mee rondgereden hebben en gloednieuw. Wat een luxe!
We hadden inmiddels behoorlijk veel honger, omdat we na ons ontbijt in het vliegtuig niets meer gegeten hadden. Ons eerste ritje ging dus naar de supermarkt. Helaas bleek de parkeerplaats zo vol te zijn dat we onmogelijk de camper kwijt konden. We besloten eerst maar naar de camping te gaan, die daar vlak bij lag. Na een douche lukte poging twee om boodschappen te doen gelukkig wel. We rammelden inmiddels van de honger en je kunt je dus voorstellen hoe vol de kar werd...
Terug op de camping was het inmiddels al 21.00 uur geweest (in Nederland dus negen uur 's morgens) en we waren allebei helemaal op van vermoeidheid en gebrek aan eten. Ik was zo moe dat het me nauwelijks meer lukte om te bedenken in welke volgorde ik de dingen moest doen bij het eten koken (terwijl ik dat toch elke dag doe). We hadden niet meer de energie om te bedenken waar we de volgende dag heen zouden rijden. We kwamen niet verder meer dan eten en slapen...