Kliekjesdag - Reisverslag uit Pescadero, Verenigde Staten van Anke en Paul - WaarBenJij.nu Kliekjesdag - Reisverslag uit Pescadero, Verenigde Staten van Anke en Paul - WaarBenJij.nu

Kliekjesdag

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Paul

27 Juni 2013 | Verenigde Staten, Pescadero

Onze dag zag er vandaag ongeveer hetzelfde uit als gisteren. Zon, zee, strand, boek, film en laptop met vakantiefoto's. Lekker relaxen dus. Sommige mensen houden dit drie weken vol. Een dagje vind ik het heerlijk, maar ik moet bekennen dat ik me na twee dagen al wel weer een beetje begin te vervelen. Ik vind het dan ook niet zo erg dat we morgen weer naar huis vliegen.
We hebben onze spullen weer ingepakt en de laatste restjes uit onze koelkast opgegeten. De boeken zijn uit en alle films bekeken. Klaar om weer naar huis te gaan.
We vertrekken morgenochtend vroeg om onze camper in te leveren en de vlucht te halen. Als we in San Francisco terug zijn, staat er 2814 mijl op onze teller. Dat is 4529 km! We hebben veel gereden, maar ook heel veel gezien en kijken terug op een heerlijke vakantie met veel zon en warmte en veel prachtige uitzichten.

• 28 Juni 2013 - 13:12

Bert:

Erg leuk om jullie reis via deze weg mee te mogen maken. Goeie reis naar huis!!!

Hartelijke groet,
    Bert