Vakantie aan zee - Reisverslag uit Pescadero, Verenigde Staten van Anke en Paul - WaarBenJij.nu Vakantie aan zee - Reisverslag uit Pescadero, Verenigde Staten van Anke en Paul - WaarBenJij.nu

Vakantie aan zee

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Paul

26 Juni 2013 | Verenigde Staten, Pescadero

Gelukkig bleek de weersvoorspelling voor vandaag te kloppen. We sliepen vanochtend lekker lang uit. Toen we opstonden scheen de zon al uitbundig. We aten rustig in de zon brood met aardbeien. Tijdens het ontbijt zagen we dat we vanaf onze campingplek de zee al kunnen zien. Door het slechte weer van gisteren hadden we dat nog niet eerder opgemerkt. We pakten onze spullen en wandelden een leuk pad door de duinen naar het strand. Het pad kwam uit in een mooie baai. Het was prachtig om de hoge golven te zien en heerlijk om met onze blote voeten door het warme, zachte zand te lopen. Er was verder niemand. We ploften neer op ons privé-strand en genoten van de zon. Toen het te warm begon te worden, nam ik een duik in zee. Paul hield het bij pootje baden. Heel verstandig, want het water was ijskoud. Ik hield het ook niet lang vol in het water. Eenmaal weer opgedroogd, wandelden we weer terug naar de camping om daar de rest van de middag rustig een boek te lezen, vakantiefoto's te kijken en te luieren.
We besloten nog een nachtje bij te boeken op deze camping. We blijven hier dus morgen ook nog en rijden vrijdagochtend vanaf hier meteen naar San Francisco om onze camper in te leveren en op het vliegtuig te stappen. Het is nog maar iets meer dan een uur rijden vanaf hier en we bedachten dat als we nog ergens anders heen zouden rijden morgen, we dan geen vakantiedagen meer over hebben om nog te genieten van de omgeving daar. Dan kunnen we beter hier blijven en nog genieten van onze laatste vakantiedag morgen.