Grand Canyon – Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Anke en Paul - WaarBenJij.nu Grand Canyon – Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Anke en Paul - WaarBenJij.nu

Grand Canyon – Barstow

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Paul

21 Juni 2013 | Verenigde Staten, Barstow

Onze bedoeling is om nog een bezoek te gaan brengen aan Sequoia National Park en Kings Canyon National Park. Helaas was dat iets te ver rijden vanuit de Grand Canyon voor in één dag. We prikten dus een willekeurige plaats met camping in het midden van de route. Vandaar dat we nu in Barstow zitten. We hebben vandaag maar één weg gereden, highway 40 naar het westen. Het is een lange, rechte snelweg door woestijngebied. Toch duurde de reis voor mijn gevoel vandaag niet lang. We reden om de beurt en als Paul reed, was ik verdiept in mijn boek. Dan gaat de tijd snel! Het voordeel van zo'n rechte weg is dat ik kan lezen onderweg zonder wagenziek te worden.
De camping bleek gelukkig nog plaats te hebben. Toen we om 17.00 uur aankwamen was het nog zeker 35 graden en ons plekje had op dat moment nog geen schaduw. We zijn dus maar meteen het zwembad in gesprongen voor wat verkoeling. Bij de beschrijving van de camping stond iets over een spookstadje hier vlakbij. Toevallig toch nog iets te bezichtigen hier in de buurt dus. Daar gaan we morgenochtend zeker even kijken.